Translator

Sabtu, 31 Disember 2011

Pengiktirafan Dari Pakar Perubatan & Permakanan

Dr. Nicholas Perricone (MD) (FACN)
Adalah dermatologist yang diiktiraf oleh badan klinikal dan kajian dermatologist dan CEO kepada syarikat NV Perricone MD, Ltd, syarikat pembuatan dan peruncit barangan penjagaan untuk kulit dan makanan kesihatan.
Beliau dalam bukunya menggambarkan MonaVie sebagai makanan paling berkhasiat dan bertenaga di dunia. Pati buah bertenaga paling sempurna dan semulajadi.

Dr. Penny Kris-Etherton (PhD) (RD)
Bertugas di fakulti Pennsylvania State University sejak 1979, dan telah dilantik sebagai Distinguished Professor of Nutrition di Pennsylvania State University sejak 1996. Beliau berkata,
Saya berasa bangga menjadi sebahagian daripada MonaVie Scientific Advisory Board. Saya percaya MonaVie telah dan akan terus berusaha untuk menetapkan sasaran dalam industri minuman kesihatan di dalam mempromosikan kesihatan dan kesejahteraan di kalangan komuniti di seluruh dunia.


Dr. Alex Schauss (PhD) (FACN)
Telah bertugas sebagai ketua saintis di Natural and Medicinal Products Division of AIBMR Life Sciences, Inc., in Puyallup, Washington, selama 27 tahun. Beliau adalah Adjunct Research Professor of Botanical Medicine di National College of Naturopathic Medicine di Portland, Oregon. Beliau berkata,
Pengalaman selama lebih 30 tahun dalam bidang nutrisi, membuatkan saya sangat menghargai kelebihan yang nyata dari segi nutrisi yang dijumpai dalam buah acai berri. Saya berharap untuk berkongsi maklumat yang akan ditemui di masa hadapan melalui apa yang kita akan pelajari tentang acai berri dan bagaimana jus MonaVie boleh memberi manfaat kepada orang ramai.


Dr. Nathan D. Wong (PhD) (M.P.H.) 
Adalah Profesor and Pengarah Heart Disease Prevention Program, Division of Cardiology, Department of Medicine, School of Medicine dari University of California. Beliau berkata,
Saya berasa kagum dengan komitmen yang diberikan oleh MonaVie dalam mencipta produk yang sangat bermanfaat yang mengandungi bahan-bahan yang disokong oleh sains. Masa hadapan MonaVie adalah cerah, dan saya berasa bangga untuk menjadi sebahagian daripadanya.” 

2 ulasan:

  1. foto kamu mana ????
    pajanglah disana, menjadi salah satu orang hebat...

    #mari berkunjung dan berkomentar di Resolusi 2012 | Maksimalkan internet

    BalasPadam
  2. foto aku ada di atas sana ;)
    apa makna nya dengan "pajang" ya?

    sudah ku kunjungi blog kamu itu.
    sudah lama juga kamu ini ber blog ya.

    kamu tahu berniaga?

    BalasPadam